Igår hade 95:orna sin studentbal och jag var såklart nere och kollade på finaste Natalie!
Känns verkligen helt sinnessjukt att det redan gått ett år sedan min student. Tiden har gått så himla fort och det känns som att jag inte hunnit med mycket alls. Imorgon är själva studenten också (sjukt som sagt!!).
 
Har alldeles för mycket att göra nu för mitt eget bästa. Massa texter att skriva och bilder att redigera men det finns liksom ingen tid. Imorgon är det ju som sagt studenten som gäller, på fredag jobbar jag från morgon till stängning på MaChé och nästan direkt efter det börjar endagsfestivalen Lots of Love. På lördagen ska jag fota två bröllop under dagen och på kvällen ska jag skriva ett minireportage om Karlstadfestivalen för NWT. På söndag fyller pojkvännen år och på måndag ska jag jobba igen. HUR får man tid till att göra saker egentligen??
 
bal, fota, foto, fotograf, fotografera, fotografering, fotografi, fotojobb, fotouppdrag, porträtt, porträttfotografering, sommar, student,

Kommentera

Publiceras ej